IT organisatie KLM

Tags: Deelnemers

Moderne luchtvaart is ondenkbaar zonder de brede inzet van ICT. Je komt ICT in vrijwel alle KLM bedrijfsprocessen tegen. KLM Information Services en de Information Management Organisaties hebben dan ook een belangrijke, centrale positie binnen KLM. Waarbij het uitgangspunt is het ondersteunen en verbeteren van de in- en externe bedrijfsprocessen. Het zegt veel over de belangrijke plaats die de ruim 1300 ICT medewerkers binnen KLM innemen. En over hun resultaatgerichtheid en professionaliteit. Als centrale ICT-provider van KLM levert Information Services diensten op het gebied van ontwikkeling, beheer en onderhoud van de ICT-systemen en van de inter- en intranetdiensten van KLM. Information Services ondersteunt de business bij het efficiƫnter inrichten van bedrijfsprocessen voor bijvoorbeeld het behalen van concurrentievoordeel. Dat kan op vrijwel elk terrein van de bedrijfsvoering zijn. Van logistieke processen tot financiƫle systemen. Kortom KLM ICT vervult een sleutelrol in de operatie van KLM.

 

Deelnemen aan AIC of inschrijven voor de newsflash?
Meld je bij ons aan!

Contact